måndag 5 juli 2010

Mellandagen.

Det känns lite som om den här dagen inte fanns. Jag har varit på stranden och ätit bullar och kycklingsallad och sedan varit på besök hos naprapaten. Mitt första besök hos en naprapat - min gamla klasskompis. Han sa att allt var helt okej och att jag fick känna själv om jag kunde arbeta men att nacken skulle hålla och att det inte skulle vara farligt. Så det är bara att ta sig till jobbet imorgon - lika bra att komma igång.

Jag är fruktansvärt trött idag och känner mig visserligen lite gladare efter besöket hos Kalle men fortfarande matt. Jag hade tänkt lägga in bilder på sovrummet, för en månad sen köpte vi nya sänggavlar men jag upptäckte att jag inte hade några bilder på det och jag orkar inte bädda sängen. Istället kan jag ju visa bild på myggfönstret som Honey byggt. Gör att det är så svalt och skönt i sovrummet (okej, kan bli väl kallt också). Och myggfritt!



(med kom också en bild på min enda orchidé - som är halvdöd)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar