söndag 13 juni 2010

Längtar till midsommar!

Tiden gick ganska fort idag på jobbet, men så var det inte mer än fem timmar heller. Tyvärr var jag inte ledig efter det. Hur fort går det att förtränga vissa saker? Jag pratade om styrelsemötet någon timme innan jag slutade jobba med en annan ledamot men när arbetsdagen var över hade jag helt glömt bort att dagens förpliktelser inte var över. Tur att jag kom på det igen när jag skulle börja laga mat. Så det blev ingen mat, bara en shake.

Så nu är jag hungrig och har tryckt i mig en hallon blåbärsmazarin - kronprinsessans egen mazarin. Den var en riktig höjdare. (Jag vet vad jag pratar om!) Fast jag borde ju ätit något mer vettigt...

Jag funderar över om jag ska åka på Folkets hus och parkers Filmdagar i Varberg i mitten av augusti. Det skulle ju egentligen vara roligt, och så får jag ju åka på festival! Men det var väl inte riktigt den typen av festival jag hade tänkt mig... Det skulle ju kunna bli roligt. Och informativt. Anmälningsperioden har gått ut. Vi får se.

Imorgon kommer vårt kylskåp - det kommer bli roligt om något! Helt fantastiskt fint kommer det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar