tisdag 22 juni 2010

and on and on...

Jag förstår inte varför jag tar allt krabb med detta kylskåp så personligt och seriöst. Idag höll dessutom datorn på att ryka med på grund av inre frustration. Det hjälper ju varken mig eller straffar tanten på DHL (eller för den delen den "snälla" gubben). Jag har väl insett nu att loppet är kört och vi får förlita oss på reservdelar till okända kostnader. Kanske kan det gå på hemförsäkringen. Betalt är det i vilket fall alla redan, åbäket. Överklagan är inlämnad och midsommar är snart här. Elin och jag har planerat aftonen (och hela dagen) som lutar åt att gå i traditionens tecken, men hon var nästan redan färdig. Jag fick kaffe och smörgåsrån ändå. Mumma!

1 kommentar:

  1. Det låter ju helt jävla vansinnigt. Slå en pling till kommunens konsumentvägledare. De kan hjälpa en med sånt där skit.

    Midsommar kommer att bli fantastiskt. Elin har (indirekt genom dig tror jag) utsett mig till lekledare eftersom jag inte bidrar med någon planeringshjälp. Det ska bli mästerligt lovar jag dig! (Jesper bidrar med en kvarting - inte så innovativt, men effektivt!)

    SvaraRadera